رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

پرواز چه خوبست

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۳۹ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • پرواز به اشعار خیالی بر نمی ګردد

    پرواز دیګر این حوالی بر نمی ګردد

    پرواز پر پر شده را بخشکان لای دفترهات

    عطری به ګلدان سفالی بر نمی ګردد

    هیزم نیاور زندګی دیګر نمی سوزد

    پرواز به دل های ذغالی بر نمی ګردد

    قصد پرواز شکار خرس دارد این تفنګ پیر

    از حمله ی امشب دست خالی بر نمی ګردد

    باید مرا راحت کنی این بی سر و سامان

    پرواز به آن آشفته حالی بر نمی ګردد

    پاسخ:
    خوبست که یار و برادر آدم داشته باشه ولی به خوبی و با محبتی شما . سپاسگزارتان هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی