رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رقص قلم

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۳۳ ب.ظ

نظرات  (۴)

  • abdolnabi solimani
  • من دعایتان میکنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هر جا هستید بهترین ها رو برایتان آرزو دارم خواهر گلم

    پاسخ:
    سپاس ازر شما چقدر از خداوند متشکرم که شما عزیزان را دارم . نمیدانم چگونه شادمانیم را از اینهمه محبت شما ابراز کنم . روحم را تازه کردید برادر عزیز
  • بهداد فروزش
  • ارادتمند

    پاسخ:
    خاموش به سایتتان می آیم ولی سوادم و شعورم به نوشته های شما قد نمیدهد ولی حضورتان بیش از اندازه به دلم گرما میدهد . مادر بزرگی هستم که دلم به حضور شما نوه ها خوش است و از خداوند برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم
  • abdolnabi solimani
  • آشفته گشت رقص قلم پیش پای تو

    در سینه ماند راز نوشتن برای تو

     

    اینک دوباره مشق قلم ناتمام ماند

    آشفته گشت رقص قلم پیش پای تو

     

    رقص گل و پروانه در باغ غزل ساز است

    رقص قلم شاعر با صبر و شکیبایی تو

     

    قلم در دست من می رقصد از شادی

    تو گویی مست گشته از بیان تو

     

    ناز و رقص دل تو رقص قلم در کف تو

    ناز کم کن که دگر جوهر خون کم بینم

    پاسخ:
    درود بر شما برادر خوب و مهربانم . چقدر حضورتان برایم ارزشمند است خدا میداند . از اینکه هستید دلم گرم است و اینگونه نوشتارها روحم را جلا میدهد

    برایتان از خداوند آروزی بهروزی دارم

    سپاسگزارتان هستم
  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    ما نماینده برترین برندهای فیلتر آب ، دستگاه تصفیه آب ، تصفیه آب ، تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب هستیم.

    پاسخ:
    با سپاسی بی پایان

    دلم را گرم میکنید . خود را لایق اینهمه محبت نمیدانم

    منهم برایتان آرزوی موفقیت دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی