رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تا به کی

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • وعده دیدار اصلا یک موضوع فراخی است به وسعت عالم.

    یک بار میگیم دیدار شد میسر و بوس و کنار هم، از بخت شکر دارم و از روزگار هم.

    یکبار روزگار ناموافق می‌چرخد. دوری می‌افکند. سوختن دارد. سوختن دل. سوختن سینه. اینکه به دل بگویی صبر کن، اتفاقی، سببی کار را آنچنان می‌کند که تو در خاطر داری، اما دریغ که تجمع وعده‌ها دل بیمار را بیمار تر می‌کند.

    دل بیمار شد از دست خدایا مددی

    تا طبیبی برش ارید و دوایی بکنید.

    و دوا، نیست، مگر وصل. مگر لبخند. مگر فهم مصاحبت و جذبه موانست و لطف نگاه.

    پاسخ:
    با درودی بی پایان خدمت شما عزیز. سپاس از اینهمه رونشنگری که برایم بسیار ارزشمند است . با تمام واژهایتان حتی موافقم
  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    ما ایکالر هستیم نماینده رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز .

    پاسخ:
    درود بر شما و الطافتان

    موفقیتتان آرزوی منست

    محبت شما دلم را شاد میکند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی