رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ولی....

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • دیگری بشود صاحب روح و جان آدم. این مقام بالایی است. نه برای آن صاحب روح و جان. بلکه برای او که دل و جان را داده است به محبوب. این مقام والایی است که نیازمند بخت بلند و مهربانی گسترده است.

    این وفا و پایبندی محض در کنار لفظ ولی که عموما برای بهانه در آستانه دور شدن ها استفاده می‌شود، طنز لطیفی است، دلهره‌آور و البته تا انتها که بخوانیم جیگر حال دراور!

    پاسخ:
    و یکدنیا خوشحالی را این نوشته شما مثل یک سیال شیرین در کامم ریخت . عالی مینویسید . عالی
  • abdolnabi solimani
  • این خانه قشنگ است (ولی)خانۀ من نیست

    این خاک چه زیباست (ولی)خاک وطن نیست

     

    این کوه بلند است (ولی)نیست دماوند

    این رود چه زیباست(ولی)رود تجن نیست

     

    این شهر عظیم است (ولی)شهرِ غریب است

    این خانه قشنگ است (ولی)خانۀ من نیست

     

    پاریس قشنگ است (ولی)نیست چو تهران

    لندن به دلاویزی شیراز کهن نیست

    پاسخ:
    درود بر شما برادر خوبم . من فکر میکردم اصولاسایت بیان برای همه مشکل دار است وقتی پیام شما آمد متوجه شدم من مشکل دارم رفتم پیگیری کردم خوشبختانه حل شد اینهم سود برادر خوب من از فرسنگها فاصله خیرش به خواهر میرسد. خدا شما را برای همه ی دوستان و عزیزانتان حفظ کند . برای من بسیار حضورتان با ارزش است خدا را شاکر هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی