رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ما بیگانه ایم

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • حامد احمدی
  • مرده بیرون ز گوریم... چه قشنگ.

    من خیلی گشتم، ندیدم کسی گفته باشه ما اشراف مخلوقات ایم. خودمون از خودمون درآوردیم.

    ما معمولی هستیم. انتظارمان را باید تنظیم کنیم. یعنی کم کنیم. صفر نکنیم. یک دلخوشی هایی باید داشته باشیم.

    پاسخ:
    وقتی دل آدم پر است از چوب هم میتواند حرف بزند . هر چه سن بالا رود دردها بیشتر و بیشتر در انسان نهادینه میشود. خوشحالم که میتوانم حرفم را در این دنیای مجازی بزنم و شاکر هستم که مثل شما عزیزانی را دارم
  • abdolnabi solimani
  • ما که با درد آشنا وز خویشتن بیگانه ایم 

    بهر خلق افسانه میخوانیم و خود افسانه ایم

     

    گر چه صد پروانه را شمعیم از سوز درون

    صد هزاران شمع را از سوز جان پروانه ایم

     

    در میان مردمان بیگانه بودیم از نخست

    تا زمان بر ما سر آید همچنان بیگانه ایم

     

    ترک این غافل نمائی کی کنیم ای عاقلان

    شهر شهر غافلان است و نه ما دیوانه ایم

     

    در حق ما هر گروهی را گمان دیگر است

    کس ندانست این که ما گنجیم یا ویرانه ایم

    پاسخ:
    پسرم جعبه آبرنگش را پیش رویم گذاشت
    واز من خواست
    برایش پرنده ای بکشم
    در رنگ خاکستری فرو بردم
    قلم مو را
    وکشیدم چارگوشی را با قفل و میله ها !
    شگفتی چشمانش را پر کرد :
    اما این یک زندانست ، پدر!
    نمی دانی چگونه یک پرنده می کشند ؟!
    ومن به او گفتم :
    پسرم !
    مرا ببخش
    من شکل پرندگان را از یاد برده ام !...
    پسرم مدادهای شمعی اش را
    پیش رویم گذاشت
    و خواست برایش سرزمین مادری را بکشم
    قلم در دستانم لرزید
    و من
    اشک ریزان
    فرو
    ریختم…

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی