رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ما تباهیم

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۱ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • سپیدی این همه ما روسیاهیم

    پناهی این همه بی پناهیم

     

    چه شوم این سرنوشت ما نوشتند

    بقا بسیار و ما یکسر تباهیم

     

    من و این دل عمری پا به راهیم

    بگیر ای عشق دستم که بی پناهیم

     

    اگر گردد کامم از فراقت تلخ

    بی عشق تو دوست حتما ما تباهیم

    پاسخ:
    عشق یعنی مرا جغرافیا درکار نباشد
    یعنی ترا تاریخ درکار نباشد
    یعنی تو با صدای من سخن گویی
    با چشمان من ببینی
    و جهان را با انگشتان من کشف کنی..

    نزار قبائی
  • حامد احمدی
  • یک حزن عجیبی هست درون این شعر.

    مثل یک باطری که تمام شده.

    انگار باطری مرا هم تمام کرد..

    پاسخ:
    درود بر شما که به مادر لطف بیکران دارید . خودم را در این دنیای مجازی سعادتمند میدانم که باهمچون شما جوانان عزیزی در ارتباط هستم . خدا شما را برای همه ی ما سالخوردگان حفظ کند . دعای خیرم همیشه پشت سرتان است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی