رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خوشا آنانکه

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۲۰ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • خوشـــا آنـانکه با عـزت ز گیتـی

    بســـاط عیــش برچـیدند و رفتند

    رســا در راه خـدمت باش کوشا

    خـوشــا آنـانکــــه کوشیدند و رفتند

    ز کــــالاهای این آشفتـــه بــازار

    محـــبـت را پـســندیدند و رفــتند

    خــوشـــا آنانکه در میزان وجدان

    حساب خویش سنجیدند و رفتند

    نگـــردیـدنـد هـــرگـز گـرد بـاطـل

    حقـیـقـت را پسـندیدند و رفــتـند

    خـوشا آنانکه بر این عرصه خـاک

    چو خورشیدی درخشیدند و رفتند

    خـوشــا آنـانکه بـا پیمانه دوسـت

    شــراب عشق نوشیدند و رفـتند

    پاسخ:
    سپاس از شما که مهربانترین برادر مجازی من هستید . خدا حفظتان کند و سایه تان بر سر خانواده با شادی و خوشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی