رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مگو درد

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • سلام خدا میداند که شما را مثل خواهر حقیقی خودم میدانم هر چند که شاعر میگه خودت دور و رهت دور و منزلت دور خواهر عزیزم اگر دوست داشتین یک روز به خوزستان بیایید برادرت در خدمت خودت و همسر محترمتون هستم هم میتونی دانیال نبی را زیارت کنید و هم به زیارت یادمان شهدا موفق باشید خواهر خوب خودم

    پاسخ:
    چقدر خدا منو دوست داره . دلم از اینهمه محبت پاک صادقانه به وجد آمد . گفتم من زاده ی اهواز هستم ولی هرگز خوزستان رو ندیدم فقط تا دو سه ماهگی که پدرم ماموریت داشت آنجا بودم . حتما این پیام شما را برای همسرم میخوانم باعث افتخار منست  برادرم
  • abdolnabi solimani
  • از غم خبری نبود اگر دل نداد

    دل بود ولی چه سود اگر دل نداد

    بی رنگ تر از نقطه ی موهومی بود

    این دایره ی کبود، اگر دل نداد

    از آینه ها غبار خاموشی را

    عکس چه کسی زدود اگر دل نداد

    در سینه ی هر سنگ، دلی در تپش است

    از این همه دل چه سود اگر دل نداد

    بی عشق دلم جز گرهی کور چه بود

    دل چشم نمی گشود اگر دل نداد

    از دست تو در این همه سرگردانی

    تکلیف دلم چه بود اگر دل نداد

    پاسخ:
    درودی بی پایان خدمت برادر مهربانم . خوشحالم که شما را پیدا کردم بعد از آن برادر خدا بیامرزم که هرگز خاطراتش را فراموش نمیکنم شما را جایگزین کردم اینهم لطف خدا بود اون برادرم مقیم مشهد بودولی آنقدر شریف و پاک و آگاه بود که هرگز از خاطرم نخواهد رفت البته با دختر خانمش گاهگاهی حرف میزنم امیدوارم هر چه او نیست شما باشید . و سایه تان به سر خانواده. مثل شما گاهگاهی شعری برایم میگفت و دلم را شاد میکرد برادری بود از سن از من خیلی کوچکتر مثل شما و از نظر انسانیت و بزرگواری بسیار با ارزش آنهم مثل شما .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی