رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

به یاد آور

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • به یاد آورآن‌گاه که خواهم رفت

    به یاد آور آن‌گاه که به سرزمین سکوت خواهم رفت

    به یاد آور آن‌گاه که دستان تو دیگر

    جایی برای آرمیدن من نخواهد بود

    به یاد آورآن‌گاه که روزها از پس روزها نمی‌آیند

    به یاد آورآن‌گاه که در باره‌ی نقشه‌هایی می‌گویی

    که برای آینده‌مان کشیده‌ای

    به یاد آور اگر باید اندک زمانی فراموشم کنی

    که باز به یادم خواهی آورد

    به یاد آور این‌که به خاطرم آوری و غمگین باشی

    به یاد آور این‌که رد پای من بر گذرگاه افکارت حک شود

    پاسخ:
    و فقط میماند این یادها و خاطرات کاش همیشه انسان خاطرات خوب را ذخیره ی ذهنش کند ولی افسوس
  • حامد احمدی
  • مرور خاطرات اکثراً با اندوه همراه است. چون آدمی همیشه در مستی است، از آن رو که قدر وقت را نمی‌داند. مستی به معنای کم توجهی. وقتی انسان به گذشته نگاه می‌کند،عموما افسوس ندانستن قادر زمان را می‌خورد. که چرا در آغوش نکشیدم آن آتش را. چرا ندیدم. چرا دقت نکردم. چرا مهر نورزیدم. و این شعر،دعوت است به توجه. با یک روایت از یک افسوس. از ندیدن. از نشنیدن. و خاموش شدن آن آتش..

    پاسخ:
    با عرض احترام حدمت شما عزیز مهربان . امان از خاطراتی که انسان را به کوچه های درد و خانه های تاسف میرساند .. اینست که پیری سختر از آنچه به نظر میرسد درد آور است . امان از خاطرات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی