رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

سیاوشم

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ب.ظ

نظرات  (۲)

سلام و درود

عالی بود

پاسخ:
یکدنیا ممنونم

منت بر من میگذارید و من بی نهایت از این اظهار لطف شما لذت میبرم

باز هم سپاس
  • abdolnabi solimani
  • من ز نژاد کورشم آزاده ای پر شورشم

    پیکان تیر آرشم خون رگ سیاوشم

    من کاوه ی آهنگرم تا به ستم نیاورم

    از چرم پرچم ساختم تا بر ستمگر تاختم

    از غرب و از ماد آمدیم ارژنگی و پاک آمدیم

    من پارت اشکانیم من شیر مرد پارسی ام

    موج خلیج فارسم من شاه تنها خاورم

    از خون سیاوشیم هم خون سیاوشیم

    از جامه سپیدانیم هر جامه نمی پوشیم

    پاسخ:
    با گرمتریرین درودها به شما برادرم . مثل همیشه عالی . من شاکر اینهمه لطف شما هستم برایم بسیار ارزشمند است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی