رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بیخبر بودم

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۸ ب.ظ

نظرات  (۳)

  • abdolnabi solimani
  • سلام و درود خدا بر شما خواهر گلم بسیار ممنونم از پیام خوبتون روز شما هم مبارگ باشد خانم من سلام گرمی از راه دور به خواهر خوب خودم می رساند به امید دیدار و مهربانی خدا نگهدار سلامت و پایدار و موفق باشید انشالله

    پاسخ:
    سپاس بی نهایت از الطاف شما مهربانان
  • abdolnabi solimani
  • عمری گذشت و کوچه کوچه دربدر بودم

    آواره‌ای از بادها آواره‌تر بودم

    یک عمر مثل یک غریبه زندگی کردم

    از بس‌که از حال دل خود بی‌خبر بودم

    هر شب من و دلواپسی، هر شب من و حسرت

    تا صبح در تنهایی خود غوطه‌ور بودم

    دل بستم این دلبستگی بیچاره‌ام کرده

    ای کاش در دنیا فقط یک رهگذر بودم

    ناگاه وقت رفتن است و آه دلتنگم

    ای کاش گاهی هم به یاد این سفر بودم

    چشم انتظاری ماند و من، تا آخر این راه

    یک عمر از حال عزیزم بی‌خبر بودم

    پاسخ:
    با درودی بی پایان به خدمت برادر مهربانم

    اولا از طرف من به خانم گلت سلام برسانید و این روز را تبریک بگوئید

    امیدوارم همیشه تا همیشه دلتان به حضور همدیگر گرم باشد

    و ثانیا برایتان بهترین روزها را آرزو میکنم با این انتخابهای بسیار عالی

    باز هم سپاس

    با سلام از پایگاه اینترنتی شما بازدیدم کردم ، مفید و جالب بود .

    لطفا از سایت فیلم و سریال ما هم بازدید کنید . 

    قطعا لذت خواهید برد .

    پرشین دانلود 

    http://dlpersian.ir

    پاسخ:
    خدمتتان رسیدم ./ بسیار بسیار عالی بود سایتتون /باعث سعادت منست انشاالله فرصت باشد که همیشه از اینهمه زحمتی که میگشید بتوانم نهایت استفاده را بکنم . باز هم سپاس گزارتان هستم .و صد البته که دانلود هم میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی