رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

حوپرستی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۶ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

    تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

    ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی

    وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

    گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو

    هر قبله‌ای که بینی بهتر ز خودپرستی

    با ضعف و ناتوانی همچون نسیم خوش باش

    بیماری اندر این ره بهتر ز تندرستی

    در مذهب طریقت خامی نشان کفر است

    آری طریق دولت چالاکی است و چستی

    تا فضل و عقل بینی بی‌معرفت نشینی

    یک نکته‌ات بگویم خود را مبین که رستی

    در آستان جانان از آسمان میندیش

    کز اوج سربلندی افتی به خاک پستی

    خار ار چه جان بکاهد گل عذر آن بخواهد

    سهل است تلخی می در جنب ذوق مستی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی