رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چو اسفندیم

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۲۲ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • صحیح الآن گرفتم موضوع چیست من فکر میکردم تولد شما خواهر گلم اسفند ماه است بازم ممنون موفق باشید.

    پاسخ:
    با درود خدمت شما مهربان . من زاده ی پائیزم . آدر ماهی هستم . تمام روحیاتم (البته نمیدانم شما هم حس کرده اید یا نه) مثل پائیز است سردو غمبار . عاشق رنگ زرد هستم . خلاصه یک پائیزی تمام و کمال
  • abdolnabi solimani
  • درود بر اسفند و هرکه زاده اسفند است و صد هزار درود بردارنده این همه ویژگیهای مثبت حالا یک سوال با این همه صفات خوب چرا این اسم را انتخاب کردید؟

    چو اسفندیم

    پاسخ:
    درود بر شما مهربان

    منظور من اون اسفند هست که وقتی بر آتش میریزند فریاد سوختنش دل ما را خون میکند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی