رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حال مرد

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ

نظرات  (۱)

سلاااام نازنین نگار 🙌 گیتی مهربانیها 

خیلی مخلصیم قربان 

سال نو رو بهتون تبریک میگم 🌹🌹🌹 ان شالله سال سعادتمندیهاتون بشه 💚

این بیماری اومده خیلی مراقب باشید . هم خود شما هم حاج اقای محترمتون 

خیلی دوستت دارم ❤ 

پسر کوچیک شما مهرداد 🙏

پاسخ:
درودی بیکران به اینهمه مهربانی که اشک به چشمانم آورد . راستی هم پسر کوچک من هستی .افتخار میکنم که لیاقت این را دارم که بدینگونه مورد لطف و محبتت باشم . آقا مهرداد عزیزم منهم در این برهه که نامی بر آن نمیتوانم بگذارم از خداوند آرزو میکنم که خودت و تمام خانواده ات از این بلای خانمانسوز به سلامت گذر کنید . دل انسان خون است و افکارش مغشوش ولی حصور تو عزیز مهربانم مرا به زنده بودن امیدوار میکند . بحمدالله با لطف دختران و دامادهایم زندگی من و به قول شما آقامون در کنج خانه به راحتی دارد میگذرد امیدوارم شما جوانها را خدا حفظ کند که ما در شرف پایان هستیم و بی ادعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی