رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دایه های جهل

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ

نظرات  (۱)

دایه ها با شـــد راه بنـد هـر خــطـا

جـهــــل باشـــد منشـأ جـور و جـفا

دایه ها را با کـــثرت گفــتار نیست

جـهــــل فـــرو بستن نشـان عاقلی است

جهــــل با شـــد هـــمره این غـافلان

عاقـــلان با حـــلم ره دارند و بس

جهل جاهـــل سـینه ها را می درد

عقــــل عاقـــل کــینه ها را می خرد

عاقــــلان بــر قلب مـردم حاکـمند

جاهــــلان بر خــــون مــردم طالبند

 

سلام خواهرم دلنوشته های دایه های جهل بسیار عالی بود لذت بردم ممونم موفق باشید.

پاسخ:
سلام به برادر مهربانم . امیدوارم در این روزهای کرونائی خودت و خانواده عزیزت به سلامت باشید . حضورتان خیلی خوشحالم میکند . ممنونم از اینهمه لطف و مهربانی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی