رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مجنون تر از مجنون

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ب.ظ

نظرات  (۲)

سلام و صد سلام خواهر مهربانم پیامتون را خوندم من و همسرم در منزل قرنطینه هستیم البته من برای خرید مایحتاج خانه پیشمرگ همسرم هستم ولی در تردد فقط صبح ها که خیابان خلوت هست به بازار میرم بقیه روز و شب را در منزل به سر میبریم ضمنا بچه ها هم به ما سر میزنند کارش نمیشه کرد ما که سنمان از 66 گذشته هر چه بادا باد مواظب خودتان باشید بخصوص شما خوار خوبم که سنتون خیلی بالاست دعا می کنم که همیشه زنده و سلامت باشید از راه دور دست مهربانت را می بوسم خدا یار یاورتون باشه

پاسخ:
با آرزوی سلامتی برای شما و خانوده محترم شما . بله چه میشود کرد در کف شیر نر خونخواره ای(ویروس کرونا را میگویم) غیر تسلیم و رضا کو چاره ای . متاسفانه ماندم تا چنین تجربه تلخی را هم در زندگی بکنم . انشاالله خدا خودش به همه خصوصا جوانانمان رحم کند

و این هم قصه غمگین آدمها

---------------------------------

تویی لیلاتر از مجنون و من مجنونتر از لیلا

تمام رسمها اکنون شده وارون

کنون لیلا تویی و این منم مجنون

و بعد از این همه دلدادگی با تو

نمی دانم کدامینم که من مجنون امروزم و یا لیلای دیرینم

کجا عاشق به معشوقش حدیث عشق کم میکرد

کجا مجنون به لیلایش ستم میکرد

اگر از عشق تو من را رهایی بود

و یا در خانه قلبت برایم گوشه جایی بود

کنارت تا ابد بیتوته میکردم

و بعد از این همه دلدادگی باتو نه لیلایم نه مجنونم

که من هیچم که من پوچم

و اما با غمی سنگین ز شهر عشق در کوچم

تو را هرگز نمی بخشم که تو تلخی که تو سنگی

که تو با حرمت احساس من پیوسته در جنگی

اگر گویی چقدر این شعر من تلخ است

و یا این دختر تنها چه بی رحمانه بی رحم است

تو را حقی نخواهم داد مگر آزردگیهای همه روزم

تو را دیگر بهایی بود

و یا با آن جفای تلخ تو با من وفایی بود

خداحافظ خداحافظ که گر عقلی به جا باشد

اگر دستی دهد یاری

اگر من را به حال خویش بگذاری

اگر چه بی وجودت سخت خواهم مرد

ولی با خاطری غمگین تو را از یاد خواهم برد

 

سلام خواهر خوبم دست گلتون درد نکنه دل نوشتهای مجنون تر از مجنون بسیار زیبا بود لذت بردم ممنونم موفق باشید.

پاسخ:
برادر خوبر از خوم . حالتان چطور است با کرونای بیرحم چه میکنید . ما که محصور در چهار دیواری خانه هستیم و ملاقاتی فقط دو نفر آنهم نه درخانه . دیداری درست دم درخانه دو دخترم که برای رفع نیاز ما تلاش میکنند . پیریم و محتاج نظارت جوانان و علاقمندیشان ما را وادار به اجرای اوامر میکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی