رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

کافری

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۴۳ ق.ظ

نظرات  (۱)

از خود رهیده ام که به عشقت رسانی ام

ایمــــان فروختــــم که دلـــم کافــری کنــد

 

در کوی دوست شهره ی کفر ار شود کسی

بهتــر از آنکـــــه دعـــویِ پیغـــمبــــری کند

 

عشق و شراب و یار و خرابات و کافری

هر کس که یافت شد ز همه اندهان بری

 

از راه کج به سوی خرابات راه یافت

کفرش همه هدی شد و توحید کافری

 

مپرس از دل خود لاله ها چرا رفتند

که بوی کافری از این سوال می آید

پاسخ:
اینهمه لطف و مهربانی را توان پاسخگوئی ندارم . خدا میداند که چقدر برایم ارزشمند است خداوند شما عزیزانم را برای من حفظ کند از تمام بلایا هم خودشان و هم عزیزانشان را .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی