رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تک درخت خشک

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۵۳ ق.ظ

نظرات  (۱)

کیستم مــن عاشـق و دیـــوانه ی چشــم سیاهی

شعلــه ها افتـــاده بــر جانـــم هم از بــرق نگاهی

تک درختـــی تیــــره روزم در دل صحــرای خاموش

می خورم سیلی ز طوفـان همچو طفل بی گناهی

روزگـاری چـــون نگــه جایم درون دیـــده ها بـــــود

دیگر اکنــــون همزبانی نیست جــــز اشکی و آهی

همرهی جـــز سایـــه ام یکرنگ و پــا بر جـــا نباشد

آن هم از مــن می گریزد چـــون رفیــــق نیم راهی

تک درختم تک درختی خشک و مطـــرود از گلستان

رازها در سینــــه ام باشـد نهــــان از دیـــر گاهــــی

پاسخ:
در میان آفتاب گرم سوزان پای لخت
ره سپردن تشنه لب، بی آب، تنها در کویر
گوشه ویرانه ای بی توشه افتادن مریض
ساختن بالین زخشت، از خاک گستردن سریر
سوختن از هجر یاری نوجوان یکدور عمر
ساختن با وصل زالی پیرتر از چرخ پیر
با تشبهای گوناگون شدن با دست غیر
گاه ملت را وکیل و گاه دولت را وزیر
هست آسانتر بعالی همتی کز بهر شغل
گردد از دون فطرت بالانشین منت پذیر
جان سپارم برهت بینمت ارباردگر
تارخ و قامت زیبای توام در نظر است
درخم زلف تو آنگونه گرفتار شدم
من ترا از همه خوبان جهان خواهم و بس
هیچکس نیست خریدار تو چندان که منم
ای بسا دیده و دل کزپی تست اما نیست
باد آنروز که بادیده نمناک تو دل
مهربانست و دلارام و وفادار حبیب حبیب یغمایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی