رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دهان بسته

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۲ ق.ظ

نظرات  (۲)

سلام خواهرم خدا بد نده نکنه سرما خوردی خوب میشی انشاالله

پاسخ:
نه برادر سرما خوردگی نیست که دلم از اینهمه نامردی و نامردمی یزمانه خون است . چه شد که از همه جا بوی درد می آیثد ؟ ز هر که میشنوم آه سرد می آید . امیدوارم شما و همه عزیزانتان سلامت باشید دعای من اینست

تا لب نگشایی به سخن قدرت تو فاش نگردد

کی قطره شود در صدف از دهان بسته نگردد

 

با چشم خرد ماهی مغلوب تو دیدی

ماهی که دهان بسته بود طعمیه صیاد نگردد

 

سلام خواهرم دلنوشته دهان بسته بسیار به دلم نشت لذت بردم دست گلتون درد نکنه موفق باشید انشاالله

پاسخ:
ببخشید حالم خوش نیست اگر قصوری هست شما بزرگوارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی