رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

داغ بزرگ

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ب.ظ

نظرات  (۳)

دنیا پل باریکی 
بین بد و بدترهاست

:(

پاسخ:
با درود به شما مهربان . بلی کاملا موافقم ولی انگار ما ماندیم توی بدیها و پلها شکسته است . خدا به همه رحم کند . البته اگر همه با هم فنا شویم خوب است ولی اینطور که انسان دلواپس عزیزانش باشد درد آورترین دردهاست

هر چه نالی و بنالیم از سر دنیا کم است

هر چه بد گویی و بد گویم ز دنیا بس کم است

کس ندیدیم و نبینیم کز سر دنیا دلش بی ماتم است

هر چه نالیم و بنالیم از سر دنیا کم است

هر چه دیدیم و کشیدیم از سر دنیا بس است

تا به کی بینیم و بنشینیم به غم یارب بس است

هر که او خود ره دنیا برفت بی ماتم است

شکرت خدا اما خودت دانی که این دنیا بد است

من بدیدم کز غم و ماتم دلش پر آتش است

بارالها خود دگر دانی که این آتش بس است

پاسخ:

در پشت چارچرخه فرسوده ای / کسی
خطی نوشته بود:
"من گشته ام نبود !
تو دیگر نگرد
نیست!"...

گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان:
ما را تمام لذت هستی به جستجوست.
پویندگی تمامی معنای زندگی ست.
هرگز
"نگرد! نیست"
سزاوار مرد نیست.

شکایت از دنیا و روزگار درهر عصری مورد توجه شعرا و داستان سرایان بوده. این برمیگرده به توقعات بشر از  چیزی که از زندگی میخاد و بهش نرسیده 

پاسخ:
با درود به شما عزیز . امیدوارم در هر شرایطی حال خودتان و تمام عزیزانتان  خوب باشد . این روزها همین دعا هم با وحشت گفته میشود . ولی درد روح انسان را تسخیر میکند زمانیکه هیچ راهی برای فرار نه برای خودش که برای تمام انسانها نیست . پس وای به این حال و روز ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی