رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نگاهم یاریم کرد

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ق.ظ

نظرات  (۱)

تا نگاهت با نگاهم یاریم کرد

تا ز عاشق شور و مستی می شود پیدا

 

عاشقی افتاده در بند نگاهت مانده ام

تا نگاهت با نگاهم حرف ها دارد

 

نگاهم با نگاهت حرف ها دارد صد افسوز

نگاهت هر چه دارد قصه تکرار این حرف است

 

آن لحظه که افتاد نگاهم به نگاهت

دل شیفته شد شیفته ی روی چه ماهت

پاسخ:
زبس دارم پریشان حال و احوال......نمیپرسم ز کس چون میکند حال

این روزها همه ی ما حال و روز خوبی نداریم صد البته من شخصا مشکلی ندارم ولی مگر زندگی اینست که هر کس به خودش فکر کند ؟ میدان هرکس که دلی در سینه دارد این روزها حال خوش ندارد
با اینحال برای شما برادر عزیزم آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم در کنار عزیزانتان روزگار خوبی داشته باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی