رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شرم من باد

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۱ ب.ظ

نظرات  (۱)

شرم بر ما ای پدر ما خود شدیم دشمن او

مهر وطن قحطی شده رایج شده کذب و دروغ

 

شرم بر ما ای پدر دادیم به باد آداب خویش

بیگانه شد سرمشق ما از یاد بردیم رسم خویش

 

شرم بر ما ای پدر ما که زخود بی خبریم

دزدیده شد گنج وطن در خواب خوش غوطه وریم

 

سلام خواهرم خسته نباشید دلنوشته شرم من باد بسیار عالی بود لزت بردم دست گلتون درد نکنه موفق و سلامت باشید انشاالله.

پاسخ:
برادر خوب و مهربانم شما همیشه به من لطف دارید این باعث افتخار منست خود را بسیار با سعادت حس میکنم که در دنیای مجازی برادر ی مثل شما دارم نوشته هایتان بسیار دلم را گرم میکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی