رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

کار دنیا

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۲۱ ب.ظ

نظرات  (۳)

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ  

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

دانی که از آدمی چه ماند پس مرگ

عشق است و محبت است و باقی همه هیچ

 

سلام خواهرم دلنوشته کار دنیا بسیار زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه موفق باشید ضمنا نماز و روزتون قبول حق باشید.

پاسخ:
واقعا که همه هیچ است . منکه در شرایط روزه گرفتن نیستم چون قرص فشار را باید در طول روز بخورم و ضمنا حال این کار را ندارم روزه مال جوون جاهلهاست که توان دارند . پس عباداتتان قبول الله برادرم التماس دعا

عالیه عالی :)

پاسخ:
با درود به شما عزیز

خوشحالم از حضورتان و خوشحالتر که پسندیدید

خیلی عالی بود این مطلب
امید وارم بازم مطلب بزارید

پاسخ:
با سپاس از شما

عزیزم من هر روز در این وبم و دو وب دیگر یکی در میهن و دیگری در بلاگفا آنجا هم هرروز یک نوشته ی حدید و متفاوت باهم میگذارم ضمنا یک وب هم دارم که داستانهای دنباله دار مینویسم امیدوارم در هرجا محبت میکنید به سراغ من میائید نوشته هایم مورد پسندتان باشد این سعادت منست . ضمنا مشتاق بودم که از وبتان دیدن کنم متاسفانه موفق نشدم اینهم از بد شانسی من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی