رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قیل و قال من

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۲۲ ب.ظ

نظرات  (۱)

ای برون از وهم و قال و قیل من

خاک بر فرق من و تمثیل من

 

چند از این قیل و قال عشق پرست و ببال

تا تو بمانی چو عشق در دو جهان بی ‌زوال

 

سلام خواهر عزیز و مهربانم دعا میکنم که خدا به شما سلامتی بدهد  ضمنا دلنوشته قیل و قال من بسیار عالی بود دست گلتون درد نکنه انشاالله همیشه سلامت  باشید.

پاسخ:
امیدوارم هم شما در قرنطینه ی کامل باشید و هم زندگیتان مملو از شادی باشد . برادر ما دیگر به این نوع زندگی هم داریم عادت میکنیم بقول دانشمندی که میگفت انسانها با هر محیطی خود را سازگار میکنند حتی میتوانند سالها در یک تنه درخت زندگی کنند. برایتان آرزوی سلامتی دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی