رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رهائی نیست

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

نظرات  (۱)

امید رهـائـی نیسـت وقتـی همـه دیـواریـم

جفا مکن که جفا رسم دلربائی نیست

مدام آتش شوق تو در درون منست

چنانکه یکدم از آن آتشم رهائی نیست

خوشا کسیکه ز عشقش دمی رهایی نیست

غمش ز رندی و میلش به پارسایی نیست

 

سلام خواهر گلم اگر نمی نمیسم خواهر مجازی شما را مثل خواهر خودم میدونم حالا دلنوشته رهائی نیست بسیار عالی بود لذت بردم دست گلتون درد نکنه همیشه موفق باشید انشالله

پاسخ:
شهر خاموش من! آن روح بهارانت کو؟
شور شیدایی انبوه هزارنت کو؟
می‌خزَد در رگِ هر برگِ تو خوناب خزان
نکهتِ صبحدم و بوی بهارانت کو؟
کوی و بازار تو میدان سپاه دشمن
شیهه‌ی اسب و هیاهوی سوارانت کو؟
زیر سرنیزه‌ِ تاتار چه حالی داری؟
دل پولادوشِ شیر شکارانت کو؟
سوت و کور است شب و میکده ها خاموش اند
نعره و عربده‌ی باده گسارانت کو؟
چهره‌ها درهم و دل‌ها همه بیگانه زهم
روز پیوند و صفای دل یارانت کو؟
آسمانت همه جا سقف یکی زندان است
روشنای سحَرِ این شب تارانت کو؟

دنیای بدیست ولی باز هم در این وانفسا میشود انسانهای پاک و صادقی را پیدا کرد که ما را به بودن ترغیب میکند وگرنه این دنیا به کاهی نمی ارزد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی