رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

کُنج خانه( زمان قرنطینه)

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

نظرات  (۱)

نامبرده حتی برای تحقیر افرادی که قانون خانه‌نشینی را جدی می‌گیرند و برای جلوگیری از شیوع کرونا بیرون نمی‌آیند می‌گوید

گو برو در پس زانوی سلامت بنشین

آن که از دست ملامت به فغان می‌آید

 

آن بر سر گنج است که چون نقطه به کنجی

بنشیند و سرگشته چو پرگار نباشد

 

هر پای که در خانه فرو رفت به گنجی

دیگر همه عمرش سر بازار نباشد

پاسخ:
واقعا ممنونم . خوشحالم از اینکه اینهمه به من لطف دارید و با این کامنتها کلی روحیه میدهید

این از سعادت منست . برایتان آرزوی سلامتی خود و عزیزانتان را از خداوند دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی