رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

کوچه پرپیچ و خم

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ

نظرات  (۱)

زندگی چون کوچه ایست پر پیچ و خم

لحظه لحظه شاد شادیم دم به دم

 

زندگی چون کوچه ایست پر پیچ و خم

پر ز دریای سرور و پر ز غم

 

که چون بیراهه ایست پر درد و رنج

جشن و شادی شاهراهی همچو گنج

 

سلام و صد سلام خواهر عزیزم سپاس از زحمات شما دلنوشته کوچه پر پیج و خم بسیار عالی عالی بود لذت بردم دست گلتون درد نکنه موفق باشید اینشاالله

پاسخ:
یکدنیا درود به شما . چقدر خوشحالم از حضورتان . نمیدانم با چه زبانی عذرخواه اینهمه محبت شما برادر خوبم باشم . بزرگوارتان بینهایت است . مشوق من هستید و بر من منت میگذارید . چند بار آمدم به وبتان گو اینکه درسن و سال من نبود ولی لذت بردم جای کامنت را نتوانستم پیدا کنم حمل بر بی توجهی نشود . شما برایم یکدنیا ارزشمند هستید. باشید تا خورشید درخشان است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی