رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ای دریغ

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ب.ظ

نظرات  (۱)

ای دریغ از عمر رفته ، ای دریغ

قصه ابریشم و بیداد تیغ

 

ای دریغا ای دریغا ای دریغ

کانچنان ماهی نهان شد زیر میغ‌‌

 

ای دریغ از عمر رفته ای دریغ

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نمی خواست

پاسخ:
الله این دنیا با این کرونا برادر چه دریعی دارد . شما صد ساله باشید ولی بنده هرچه زودتر شرم را از سر این دنیا کم کنم هم او راحت میشود و هم من . بد دنیائیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی