رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چشم بی نور

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

نظرات  (۱)

تا کی لب خود بستن و خاموش شکستن

در حسرت مهتاب تو بی نور نشستن

 

ای نور دو چشمان من خالی از نور

تا کی شودم قسمت دل کور نشستن

 

به سوی چشم من چشمی بکن ای نور چشم من

که تا چشمم ز چشمانت به چشمانی بیاساید

پاسخ:
چقدر نوشته هایتان زیباست . به دلم مینشیند . امیدوارم دلتان شاد باشد ولی مگر میشود . دل بی غم درین عالم نباشد....اگر باشد بنی آدم نباشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی