رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گور تهی

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ق.ظ

نظرات  (۲)

بسیار تشکر خواهرم وهم چنین خدا به شما و همسرتون و بچه ها نو ها سلامتی و تندرستی بدهد بازم ممنون

پاسخ:
شما دردتان را آنطور برایم یه تصویر کشیدید که هر وقت به یادم می آید دلم میسوزد. غمی بزرگ دارید . امیدوارم خدا به شما توان تحملش را بدهد هم به شما و هم همسرتان

(دخترم – پسرم)دست عجل زود تورا پرپر کرد

مادرت گریه کنان خاک عزا بر سرت کرد

 

اهل منزل همگی در غم تو مایوسند

اشک چشم همگان خاک مزارت تر کرد

 

سلام خواهرم باور کن از این دلنوشته ناراحت بسیار شدم چرا که من دختری از دست دادم که دارای سه فرزند به جا گذاشت دعا میکنم که خدا مریضان را شفا دهت آمین

پاسخ:
وای آتش گرفت دلم . کاش نگفته بودید . زبانی برای همدردی ندارم . مگر چنین دردی جای همدردی میگذارد. خدا به داد دلتان برسد. نمیخواهم بپرسم که میترسم بیش از بیش دلم به درد آید . خدا به شما و مادرش صبر بدهد و عزیزان دیگرتان را خداوند برایتان نگهدارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی