رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

آرزوی سفر

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ب.ظ

نظرات  (۱)

تصور است عدو را خیال منصب تو

زهی تصور باطل زهی خیال محال

 

به جز خیال دهان تو نیست در دل تنگ

که کس مباد چو من در پی خیال محال

 

ای عشق ای سرشت من تقدیر من غم تو و تغییر تو محال

شعر اصلش از خیال بود جنسش از محال تا از خیال اینهمه فکر محال

 

سلام خواهرم امیدوارم همیشه حالتون خوب باشد دلنوشته آرزوی سفر به دلم نشست بسیار لذت بردم دست گلتون درد نکنه موفق باشید انشاالله

پاسخ:
من باید سپاسگزار شما باشم که مرا به یاد دارید . امیدیست اینکه کسی دلنوشته های انسان را با بزرگواری میخواند . برایتان یکدنیا خوشی و سلامتی آرزویمندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی