رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

افسانه عشق

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸ ب.ظ

نظرات  (۱)

تا حالا توی افسانه ها از عشق شنیده بودم وفکر نمی کردم واقعیت داشته باشد والان حس کردم که عشق ازلی در خاک بودن عالم معنا دارد ومیتوان نور را در قالب نور عالم تشخیص داد.

چرا افسانه ی عشق را بیهوده می پندارید

چرا مجنون فرهاد را بی چیز می شمارید

 

عشق افسانه جاریست به رگهای سراب

عشق از هیچ پراست عشق در خاطر دریا باقیست

 

سلام و صد سلام خواهر عزیزم احسنت دستتون درد نکنه دلنوشته بسیار زیبایی بود آفرین بر شما نمره بیست 20 لذت بردم بسیار سپاسگزارم موفق باشید.

پاسخ:
به نظر من یکی از شانسهای ما در عالم وجود همین احساس عاشقانه است . به نظر من هرکس که نمیتواند عاشق باشد نا دانسته زندگی را باخته است . چون هیچ چیز روح انسان را به خدا نزدیگ نمیکند بجز عشق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی