رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حال خوش

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ق.ظ

نظرات  (۱)

چه بسیارند آدم هایی که به دنبال حال خوش هستند ولی حال درونی شان خراب و بد است حال خوش با شادی های کاذب و اتفاقات زودگذر بوجود می آید که اثر آن کوتاه مدت است وقتی حال درون آدم بد باشه با چند تا حال خوش زودگذر نمی شود اون حال درونی بد را درست کرد

خوش بود حالم که در آغوش تبر زنده ترم

چتـــرِ بى برگىِ پاییـــز ندارم به سرم

 

خوش بود حالم که بد و خوب دلم فاش نشد

یک جهان بى خبر از من من از او بى خبرم

 

خوش بود حالم که قفس صحنه ى آوازم شد

تا رها از پر و از بـــالِ پریدن بپـــرم

 

خوش بود حالم که دلم بازتر از پنجره هاست

مى شود نیمه ى شب ناز سحر را بخرم

 

سلام خواهرم دلنوشته حال خوش به دلم نشته دستتون درد نکنه لذت بردم موفق باشید. انشاالله

پاسخ:
یکدنیا مهربان هستید . شرمنده اینهمه لطف شما هستم

نالــــه به دل شــــد گره، راه نیستان کجاست؟
سینه به‌ من شد قفس،طرف بیابان کجاست؟
در تــف ایــن بـادیــه، ســــوخـت ســـراپـا تـنـم
مــزرعم آتـش گرفت، نـم‌نـم باران کـــجاســت؟
خــــوب و بـــد زندگــــی، بر ســـر هــم ریخـتند
تا کنـــد از هـــم جدا، بازوی دهقان کجاسـت؟
در تـَف ایــــن بادیــه، ســـــوخت ســـراپا تنــم
مزرعــــم آتـــش گرفت، نم‌نم باران کـجاسـت؟
اشــــک در آبم نشــــانــد، آه به بـادم ســــپرد
عقل به بندم فکند، رخنه‌ی زندان کجاست؟...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی