رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بخواب من بیا

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ق.ظ

نظرات  (۱)

گر به بــیداری نمی آیی به خواب من بیــــــا

خاطــر این قلب محزون به یاد من بیــــــــا

 

روز شــب فریاد دارم نام نیــــکـــــوئی تورا

رحمــی بر حالم به کن و بهر بیمارم بیــــــــا

 

خاطـــر این قلب محزون به خواب من بیــــــــــا

گــر نمیخواهی که بینم با خوشی رخسار تـو

 

لطـــف و فرما گاه گاهی بهر حال من بیـــــا

خاطـــر این قلب محزون به شام من بیــــــــــا

 

سلام خواهرم خوبید سلامت هستید دلنوشته به خواب من بیا بسیار زیبا بود دستتون درد نکنه لذت بردم موفق باشید.انشاالله

پاسخ:
درود بر شما و اینهمه محبت امیدوارم که حلتان خیلی خیلی خوب باشد

وقتی دستمان به آسمان برسد
وقتی که بر آن بلندیِ بنفش بنشینیم
دیگر دست کسی هم به ما نخواهد رسید
می‌نشینیم برای خودمان قصه می‌گوئیم
تا کبوترانِ کوهی از دامنه‌ی رویاها به لانه برگردند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی