رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مکن پنهان

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۶ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد مکن پنهان عالی بود دستتون درد نکنه موفق باشید

     

    ماهرویا رخ ز من پنهان مکن

    چشم من از هجر خود گریان مکن

     

    روی خوب خویش را پنهان مکن

    دل به دست تست قصد جان مکن

     

    رخ را ز چشم بسته ام پنهان مکن

    گیسو به روی خسته ام افشان مکن

     

    چهره را از عاشقان پنهان مکن

    بی‌دلان را بی سر و سامان مکن

    پاسخ:
    شما همیشه به من لطف دارید سرافرازم میکنید . دلم را گرم به محبتی میکنید که مثل هدیه خداوند است . برایتان سلامتی آرزو میکنم برادر خیلی خوبم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی