رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حرف هیچ هیچ

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۳۲ ب.ظ

  • گیتی رسایی

حرف هیچ هیچ

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد حرف هیچ هیچ بسیار زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید

نگاه آسمان را یکباره بر روی کاغذ میکشم

ببین برای رسیدن به تو چگونه بر روی کاغذ میکشم

 

دست زمانه ام با من یار نبود ملالی نیست

من راه زمین را برای ماه بر روی کاغذ میکشم

 

قسم به اشک قسم به چشمه زلال عشق

هردم برای رسیدن ثانیه ها را آه بر روی کاغذ میکشم

 

دیری است میان این کنج خیال درد

دست دوباره گرم تو را انتظار میکشم

 

سلام خواهر خوب خودم دعا میکنم هر چه زودتر سلامتیت را بدست بگیرید 

پاسخ:
فریاد که از عمر جهان هر نفسی رفت
دیدیم کزین جمع پراکنده کسی رفت
شادی مکن از زادن و شیون مکن از مرگ
زین گونه بسی آمد و زین گونه بسی رفت

دیگر انگار دنیا عوض شده و ما با این روزگار آشنائی نداریم مثل اینکه از کره دیگری آمده ایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی