رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

پر کشیدی

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد پر کشیدی زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید

چه عاشقانه چه بی باک پرکشیدی

به اوج آبی افلاک پرکشیدی

 

تمام هستی تو بوی آسمان می داد

چقدر سبز و طربناک پر کشیدی

 

دلت ز غصه ی این قوم بس که ابری بود

تو با دو دیده ی نمناک پرکشیدی

 

و بغض خسته ی این قوم در گلویت ماند

به بی صدائی پژواک پر کشیدی

پاسخ:
با عرض ارادت خدمت برادر خوب و بزرگوارم . ممنونم که به یادم هستی امیدوارم دلت خوش و خانواده ات از گرند کرونا محفوظ باشند

یک روز رسد غمی به اندازه کوه
یک روز رسد نشاط اندازه دشت
افسانه زندگی چنین است گلم
در سایه کوه باید از دشت گذشت


مجتبی کاشانی

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی