رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دیوانه فقط داند

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۵ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد دیوانه فقط داند زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید

فقط سوز دلم را در جهان پروانه می داند

غمم را بلبلی کاواره شد از لانه می داند

نگریم چون ز غیرت غیر می سوزد به حال من

ننالم چون ز غم یارم مرا بیگانه می داند

به امیدی نشستم شکوۀ خود را به دل گفتم

همی خندد به من این هم مرا دیوانه می داند

به جان او، که دردش را هم، از جان دوست تر دارم

ولی می میرم از این غم که داند یا نمی داند

نمی داند کسی کاندر سر زلفش چه خون ها شد

ولیکن، موبه مو این داستان را شانه می داند

نصیحتگر چه می پرسی علاج جان بیمارم

اصول این طبابت را فقط جانانه می داند

پاسخ:
همیشه محبت شما دل مرا شاد میکند سپاسگزارتان هستم

تا صورت زیبای تو از پرده عیان شد
یک باره پری از نظر خلق نهان شد
گر مطرب عشاق تویی رقص توان کرد
ور ساقی مشتاق تویی مست توان کرد
گیسوی دلاویز تو زنجیر جنون گشت
بالای بلا خیز تو آشوب جهان شد
نقدی که به بازار تو بردیم تلف گشت
سودی که ز سودای تو کردیم زیان شد
جان از الم هجر تو بی صبر و سکوت گشت
تن از ستم عشق تو بی تاب و توان شد
هم قاصد جانان سبک از راه نیامد
هم جان گرانمایه به تن سخت گران شد
چشمم همه دم در ره آن ماه گهر ریخت
اشکم همه جا در پی آن سرو روان شد فروغی بسطامی

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی