رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گنه ناکرده

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد گنه ناکرده زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید

ناکرده گنه در این جهان کیست بگو

آن کس که گنه نکرد چون زیست بگو

 

من بد کنم و تو بد مکافات دهی

پس فرق میان من و تو چیست بگو

 

ای جان جهان جز تو کسی کیست بگو

بی‌جان و جهان هیچ کسی زیست بگو

پاسخ:
با عزض ادب به شما مهربان. امیدوارم دلتان شاد و همیشه در سلامت باشید و از بلا دور خودتان و عزیزانتان. ممنونم که به یادم هستید باعث افتخار منست

این دل که به شهر عشق سرگشتهٔ تست
بیمار و غریب و در به در گشتهٔ تست
برگشتگی بخت و سیه روزی او
از مژگان سیاه برگشتهٔ تست ف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی