رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

رخت عزا

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد رخت عزا زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید.

رخت عزا به قامت مهتاب می‌کند

خورشید را دو مرتبه بی‌خواب می‌کند

 

زود است ای کبوتر من پرکشیدنت

داغ تو استخوان مرا آب می‌کند

 

رخت عزا شکست دست و دل آسمانی ام

رخت عزا رسید نوبت قامت کمانی ام

پاسخ:
مثل همیشه مرا شرمنده لطف و مهرتان میکنید . یکدنیا ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی