رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

معنی زندگی

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام خوب است ابتدا این ابهام را برطرف سازیم که هرچند برای معنا در ترکیب معنای زندگی مفاهیم متعددی را بیان داشته اند مانند هدف فایده و کارکرد و ارزش ولی مقصود از معنای زندگی در این نوشتار هدف می باشد بنابراین معنای زندگی را باید هدف زندگی معنا کرد یعنی در حقیقت در نوشتار  بدنبال این هستیم که بدانیم هدف زندگی از نظر ما ها چیست و راه رسیدن به آن کدام است

معنی این زندگی معنای چشم مست تو

لحظه ای لبخند من این روز ها در دست توست

 

ای زندگی معنای تو را می جویم

تو نیستی و عمری تو را می بویم

پاسخ:
با عرض ارادت به شما مهربان

خوشحالم از اینکه به دیدنم می آید

ممنونم از اظهار لطف شما که با آن کاملا موافقم

سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی