رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بود و بگذشت

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۲۵ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد بود و بگذشت زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید.

جوانی هم بهاری بود و بگذشت

به ما یک اعتباری بود و بگذشت

 

میان ما و تو یک الفتی بود

که انهم نوبهاری بود و بگذشت

 

جوانی چون سواری بود و بگذشت

به گلزاری بهاری بود و بگذشت

 

دریغا از جوانی ، صد دریغا

که آن هم روزگاری بود و بگذشت

پاسخ:
گل باش که همنشین عطّار شوی

زان پیش که همدم خس و خار شوی

زحمت متراش و جمله رحمت باش

پل بای بجای آنکه دیوار شوی

مجتبی کاشانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی