رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

فرسوده زغم

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۲۷ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

دل نوشته های زیبا در مورد فرسوده زغم زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید.

هر جا که دلی هست ز غم فرسوده است

کس نیست که از رنج جهان آسوده است

 

گر بلبل محنت زده عاشق بوده است

باری دل غنچه از چه خون آلوده است

 

دل فرسوده من با غم خود می‌گرید

هم چو شمعی که در خلوت شب می‌سوزد

پاسخ:
با عرض سلام به شما مهربان

بخدا شرمنده هستم از اینهمه لطف شما . ضمن اینکه میدانم این روزها همه حال و روز رو براهی ندارند . خودم از همه بدتر هستم . بخدا بعضی اوقات وقت اینکه تلفن کنم و حال عزیزانم را بپرسم ندارم .با اینهمه از شما بخاطر اینهمه محبت تشکر میکنم و راضی نیستم خودتان را اذیت کنید . با اینکه هر کامنتی از شما کلی برایم ارزش دارد و روحا شادم میکند . آرزویم سلامتی شماست و خانواده محترمتان

خیلیییی قشنگ بود 

شعر هاتوونو خیلی دوست دارم❤🌹

وزناش واقعابه دل میشینه

پاسخ:
با درود به شما مهربان

این سعادت من مادر بزرگ است که اینهمه مورد لطف و مهر شما قرار میگیرم

خیلی خیلی از حضورتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی