رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خراب عشق

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد خراب عشق زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید.

خراب عشق

قلب من ویرانه از نام تو شد

جان من حیران و گمنام تو شد

این دل سر مست ما جام تو شد

من ندانم از چه او رام تو شد

کاش دل را یک دمی پیدا کنم

این خراب عشق را رسوا کنم

چاره ای از بهر این شیدا کنم

از وجودش پاک این غمها کنم

من ندانم از چه دل مجنون شده

یا که لیلا گشته و پر خون شده

لیک میدانم که او در راه عشق

از غمت ز سینه ام بیرون شده

پاسخ:
با درود فراوان . تازه دیشب  با آمدن به وبتان انگار فهمیدم چطور میشود برایتان کامنت بگذارم امیدوارم درست آمده بودم و به دستتان رسیده اگر موفق بوده ام مرا در جریان بگذارید که بتوانم سعادت این را داشته باشم که منهم از پستهای شما هرچند در شرایط سنی ام نیست بهره ببرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی