رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

اسیر خاطرات

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۰۳ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

دل نوشته های زیبا در مورد اسیر خاطرات زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق باشید.

دوستان در مانده ام من در بلای خویشتن

خود نمی دانم چه ها کردم برای خویشتن

درد ما از هیچ درمانی نمی گیرد اثر

می نمایم گریه ها در کربلای خویشتن

فتنه های روزگار پیر ما را پیر کرد

می هراسم بیش از این از انتهای خویشتن

با هوای دانه در دام است مرغ بی خبر

مایه ی بدبختی ما شد هوای خویشتن

در وفاداری سبق آموختن از سک نکوست

می سپارد جان خود را در وفای خویشتن

آدم بی نفع قدرش یک کف خاکستر است

شاخه خشکیده می داند سزای خویشتن

پاسخ:
چه سروده ی زیبائی خواندم و لذت بردم . مثل همیشه سپاس از شما با اینهمه لطف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی