رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

لذت بخشندگی

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • لذت عفو و بخشش یکی از آموزه‌های دین است که در جای‌ جای زندگی بشر اهمیت فراوان دارد

    هر چند که در کوی تو مسکین و فقیریم

    رخشنده ولذت بخشندگی چو خورشید منیریم

    دل یکی بودست و یکبارش بدو بخشیده ام

    لذت بخشندگی چندین هزارم می کند

    پاسخ:
    صد البته که چنین است . و ایکاش در وجود ما انسانهای امروزی این کمال یافت میشد ولی اغلب دریغا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی