رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

صفای دل

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

چه قشنگ🌸🌸

پاسخ:
خواهش میکنم شما لطف دارید خوشحالم خوشتان آمده است . شاید از دلم بر آمده بود . بهر حال سپاسگزارتان هستم
  • abdolnabi solimani
  • حال که مراد از صفای دل مشخص شد می توان گفت که منظور از صفای دل همان حالت معنوی خاصی است که انسان را در رسیدن به معبود خویش کمک می کند که اگر این حالت در انسان پدید نییاید گام نهادن در این راه کمی سخت خواهد شد.

    صفای دل بجز مهر شما نیست

    که بی مهر شما دل را صفا نیست

     

    به صفای دل رندان صبوحی زدگان

    بس در بسته به مفتاح دعا بگشایند

     

    رخت ز دل بسته است سوز و صفای دلم

    عشق صفای دل است عشق به دردم دواست

    پاسخ:
    با سلام مثل همیشه هم دلی با شما دارم

    کاملا صحیح می اندیشید

    سپاس از حضور مهربانانه شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی