رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بزم شبانه

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • دل نوشته های زیبا در مورد بزم شبانه زیبا بود لذت بردم دستتون درد نکنه خواهرم موفق و سلامت باشید.

    سرم خوش است و به بزم شبانه مى خندم

    قدح کشیده به رغم زمانه مى ‏خندم

     

    پریشان میشوم من دراسارت

    چو نی نالم به شبها در عبادت

     

    نیاساید دل از رسم زمانه

    چه غوغا می‌کند بزم شبانه

    پاسخ:
    چقدر خوبست که انسان در این دنیای مجازی سعادت داشتن دوست و برادر مهربانی مثل شما را داشته باشد . بسیار خوشوقتم و با علاقه نوشته های شما را میخوانم برایم بسیار جالب است . سلامت باشید و از ناملایمات دور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی