رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ای دریغا

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۳ ق.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • ندارد درد من درمان ای دریغا

    بماندم بی سر و سامان ای دریغا

    درین حیرت فلک ها نیز دیر است

    که می‌گردند سرگردان ای دریغا

    درین دشواری ره جان من شد

    که راهی نیست بس آسان ای دریغا

    فرو ماندم درین راه خطرناک

    چنین واله چنین حیران ای دریغا

    رهی بس دور می‌بینم من این راه

    نه سر پیدا و نه پایان ای دریغا

    ز رنج تشنگی مردم به زاری

    جهان پر چشمهٔ حیوان ای دریغا

    چو نه جانان بخواهد ماند نه جان

    ز جان دردا و از جانان ای دریغا

    اگر سنگی نه ای بنیوش آخر

    ز یک‌یک سنگ گورستان ای دریغا

    عزیزان جهان را بین به یک راه

    همه با خاک ره یکسان ای دریغا

    ببین تا بر سر خاک عزیزان

    چگونه ابر شد گریان ای دریغا

     

    سلام خواهرم از زحمات شما در مورد دلنوشته ای دریغا صمیمانه سپاسگزارم بسیار زیبا بود لذت بردم دست گلتون درد نکنه موفق باشید انشاالله

    پاسخ:
    با یکدنیا شوق از دیدن کلمه به کلمه پیامتان . در این روزگار وانفسا داشتن یک برادر مجازی برای من سعادتی باور نکردنی هست . از خدا میخواهم که خودتان و وابستگان همیشه سلامت باشید . و من بازهم ببینم که شما به یادم هستید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی