رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

کاش می آزردمت

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۴ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • abdolnabi solimani
  • چقدر قشنگه این شعر با خوندنش آروم می شم این شعر را تقدیم میکنم به خواهرم هستی ضمنا دل نوشته ها بسیار زیبا بود موفق و سلامت باشید.

    کاش می مردم و دور از تو نمی ماندم دمی

    کاش می مردم نمی آزردمت حتی کمی

    کاش می مردم نمی دیدم زمن رنجیده ای

    کاش می مردم نمی دیدم دلت دارد غمی

    کاش می مردم به جایش تا ابد خندان بدی

    کاش می مردم نمی دیدم به چشمانت نمی

    کاش می مردم نمی دیدم گلم تنهایی ات

    کاش می مردم نمی دیدم نداری همدمی

    کاش می مردم نمی دیدم دلت بی طاقت است

    کاش می شد مرگ من بر زخم هایت مرهمی

    پاسخ:

    خواستم چیزی بگویم دیــــر شد
    واژه هایم طعــمه ی تکفیــر شـد
    قصه ی نـــا گفته بسیار است باز
    دردهـــا خـروار خــروار است بـــاز
    دستها را باز در شبـــهای ســـرد
    هــــــا کنید ای کودکان دوره گـرد
    مژدگــانی ای خیابان خوابــــــــها
    می رسد ته مانده ی بشقابــــها
    سر به لاک خویش بردیم ای دریغ
    نان به نرخ روز خوردیم ای دریــــغ
    قصّـه هــای خوب رفت از یادهـــا
    بی خبر مـــاند یم از بـــنیادهــــا
    صحبت از عدل و عدالت نابجاست
    ســــود در بازار ابن الو قــتهاست

    گفته ام من دردهـــا را بارهـــــــا
    خسته ام خسته از این تکرارهـــا
    ای کــــه می آیدصدای گــریه ات
    نیمه شـــبها از پس د یوار هـــــا
    گــــیر خواهد کــــرد روزی روزیت
    در گلـــوی مــال مـردم خوارهـــا
    من بــه در گفتم ولیکن بشنو ند
    نکته هـــا را مـو به مو دیوارهــــا
    خلیل جوادی

  • رسول نصیری
  • گاهی ادم کسایی که دوسشون را داره را ازار میده محض کنجکاوی تا ببین طرفت چه واکنشی نشون میده

    پاسخ:
    من تا حالا این حال را تجربه نکردم . چون ذاتا از اینکه کسی را آزار دهم خودم بیشتر رنجور میشوم

    ضمن اینکه اگر کسی آنطور آدم را دوست دارد که نمیتواند بروز دهد همان بهتر که خاموش باشد

    عشق زمانی ارزشمند است که جرات خودتمائی داشته باشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی